2010. március 8.

Fodrászkodunk :-)

Múlt héten úgy gondoltam, hogy már nagyon hosszú Áron haja, így eljött a hajnyírás ideje. Már egyszer levágtam a haját, de csak egy picit, amíg fürdött ollóval megnyírtam. Nem is volt vele gond, szinte észre sem vette.
Most viszont a hajnyíró gépet vetettem be.
Áront beültettem a nagy etetőszékbe, mert azt könnyű utána lemosni. Nem volt otthon senki rajtunk kívül, úgyhogy egy kicsit nehéz volt nyugtatni is, játszani is, és közben hajat is nyírni. Szegénykém sírt is egy kicsit, mert szerintem megijedt a gép hangjától, de volt amikor tetszett is neki, ahogy a fején duruzsol a hajnyíró. És utána a zuhany sem nyerte el a tetszését.

Azt nem tudom, mikor lesz legközelebb hajvágás, mert nagyon rövidre sikerült, és nekem is jobban tetszett hosszabban.

itt még hosszú hajjal:


kis kopaszka:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése