2010. április 19.

Hétvégi kirándulások

Végre eljött egy olyan hétvége, hogy apának "semmi" dolga nem volt. Ez azért nem olyan jó, mert ha nincs munka, akkor bevétel sincs :(
De a családi életünk szempontjából mégis jól jött egy kis szabadság.
Szombat délelőtt még itthon voltunk, mert Ádám hivatalos volt egy szülinapra. De addig legalább kényelmesen főztem ebédet, és Áron is aludt egy nagyot.
Azután 15 óra körül elmentünk a Lágymányosi híd mellé a Kopaszi gáthoz. Nagyon szépen ki van építve, kellemes környezet egy kis sétához. Parkolóhely már sajnos nem volt a gáton, de a közei egyetem parkolója szinte üres volt, és 5-10 perc sétára voltunk a gáttól. Dávid és Ádám hozták a rollereiket, ezzel jól le is foglalták magukat, oda-vissza cikáztak körülöttünk.

Áron néha szaladgált, néha a babakocsiban üldögélt. Egy kicsit játszottak a játszótéren is, de Áront a padok, és a biciklik jobban lekötötték, mint a csúszda.

Vasárnap délelőtt szintén otthon voltunk még, aztán ebéd után kimentünk a Margit-szigetre. Az Árpád híd pesti oldalán parkoltunk, és a hídon sétáltunk be a szigetig.
A nagyok megint rollereztek.

Egy darabig üldögéltünk a nagy tisztáson, vagyis apa üldögélt, én szaladgáltam Áron után. Először hagytuk, hogy menjen ameddig akar, úgyis nagy a tér. De Áron nem maradt a füvön, visszament az úthoz, és nem is érdekelte, hogy messze vagyunk, nem is fordult hátra.

Én persze mentem utána. A nagy füves részre még véletlenül sem akart menni, inkább a járdaszegélyen mászkált.
Ezután Áront babakocsiba tettük, és elsétáltunk a sziget másik végén lévő játszótérhez.
Áronnak nagyon tetszett a kis csúszda, sokáig a mellette lévő rámpán mászkált fel-le. Azután segítettünk neki apával csúszni is. Kicsit bátortalan volt az indulásnál, de a csúszást nagyon élvezte.


Este, mikor hazaértünk nem kellett senkinek ringatás. :)


TOVÁBBI KÉPEK ITT LÁTHATÓK!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése