2009. augusztus 10.

A gyerekülés

2009. 06. 10.

A Brendonban voltunk „megvenni” a gyerekülést. A hordozót eladtam a babakocsival együtt, így nem volt ülése Áronnak. Gondoltam egy utat kibír az ölemben is. Hát többet ezt nem játsszuk el! A balesetveszélytől eltekintve is nagyon kényelmetlen volt nekem is, és neki is. Szóval irány a bababolt!

A legolcsóbbat néztem ki, ami Isofix-es. Persze ehhez a változathoz az kell, hogy az autóban legyen 3 pontos bekötési lehetőség. Naná, hogy nekünk nincs olyan, és bár be lehet kötni a biztonsági övvel is (ez csak otthon jutott eszembe), az eladó lebeszélt róla, hogy megvegyük. A többi legalább a duplája lett volna, így nem vettünk itt semmit.

Ahogy hazaértünk elkezdtem böngészni a netet, hogy hol és milyen ülést vegyünk. Már letettem arról, hogy Isofix-es ülésünk legyen, mert azt az „aranyár” sokszorosáért adják. A Babaszafari-n találtam egy tök jót, 0-25 kg súlyhatárral, és nem is olyan vészes áron. Másnap fel is hívtam a boltot, hogy „Csak rendelni lehet? Vagy vannak a boltban is gyerekülések?” Azt mondta, hogy persze, van a boltban is. Így átautóztam Hugiékhoz a Dóri üléséért, vissza hozzánk, apa, gyerek be az autóba és irány a bolt. Kis keresgélés után meg is találtuk.

A boltban csak 1 db volt abból az ülésből, és mivel az a bemutatódarab volt, nem kaphattuk meg. Pedig apa nagyon alkudozott rá. Rendelni lehet, 2 hét múlva lesz (lenne). Hát ez nekünk nem volt jó, mivel már így is kölcsön-ülésünk volt. A másik fajta, amit kinéztem a honlapon egyáltalán nem volt nekik. Bosszantó! Egy kis nézelődés után megvettünk egy másikat, amiből raktáron csak valami nem túl szép színű volt, de a kiállított példányt elvihettük. Bár kb. tízezerrel olcsóbb volt ez, én nem nagyon örülök neki.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése